ROTARY HAARLEMMERMEER SANTARUN 22 DECEMBER 2017

Samen de Santarun lopen met kerst, een mooie middag samen met je familie, vrienden en bekenden en dan ook nog twee goede doelen sponsoren.
* Op vrijdag 22 december, 19.30 uur,  wordt voor de derde maal de SantaRun georganiseerd in de Haarlemmermeer. De SantaRun is een gezelligheids-loop van 3 kilometer door het centrum van Hoofddorp.
* Met veel kerstkinderen, kerstmannen en kerstvrouwen lopen we door Hoofddorp en zamelen zo geld in voor de Nierstichting en, in samenwerking met Stichting Maatvast, om gezellige kerstdiners te organiseren voor ouderen en jongeren in onze gemeente die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Op wel 18 locaties zullen ca. 800 mensen een mooie avond met elkaar beleven.
* De Santarun wordt georganiseerd door vier lokale Rotary clubs van de Haarlemmermeer; Rotary club Haarlemmermeer, Rotary club Haarlemmermeer 1852, Rotary club Haarlemmermeerlanden en Rotary club Haarlemmermeer-Schiphol.